PAPATYA

30 Ocak 2012 Pazartesi


Beni sana veya hayatıma seni bağlayacak bir kaç cümle mırıldanmak istiyorum…
Bunca tanımladığın yazılar ve yalnızlık seni gerçek ve ruh halin olmalı. Peki , sana çekinerek söylediğim bir çok cümlenin içinde sana sunduğum aşk gerçekleri. Senin verdiğin cevaba hayır olarak cevap vermem bir müddet birikim olmalı.
Aşk kavramı derin bir mevzu ve delikanlıyı yücelten ve aciz hala getiren bir kavram. Kalemime yansıttığım onca aşk sözü senin karşında bir anda susabilir. Çünkü kalbimi tetikleyen sen , beni anlamsız yollara sürüklüyor.
Hoşlanmanın en güzel yanı nedir ? Yatağa yatarsın ahh tavladım artık o benim diye hayaller kurarsın. Gözünün önünden geçen milyonlarca hayal onun yanında olması , el ele tutuşmalar  , onu öpmeler filan pişman derken sabah olur.Aslında en güzel günün o gün olur. Ama onu gördüğünde her şer hayalinde ki gibi mi olur orasını yaşayarak görmek gerekli ve şimdi yatıyorum..
Son bir Papatya kopardım bugün ; Seviyor sevmiyor seviyor sevmiyor seviyor sevmiyor ….. Seviyor çıktı ona sordum bide Papatyalar yalan söyler mi diye? Oda söyler dedi.Peki ya Papatya mı yalan söylüyor yoksa sen mi ?

Emre YILMAZ

Romantik, çevreci bir tipim...