Gel olur mu?

9 Şubat 2012 Perşembe

Sen geldin yine aklıma , sen kimsin bu arada ?

Gerçeklerden bahsetme sakın kızarırım.Geçmişim, kirletiyor sürekli geleceği bu öyle ,şu şöyle, böyle yaptı bilmezler ki içimdekini.Ne yapmaya çalıştığımı.Seninle olabileceğim günleri bekliyorum hala yani sen diye bir şey icat ettim ama senin kim olduğunu hala bulmuş değilim belki bir gün diyorum sende beni bulursan.

Düşün uygula yap falan çığırından çıktı her şey yola giremiyorum bir türlü...Aslında seni bulmak için kalbimin anonimi kayıp diye ilan mı dağıtsam diye düşünüp kendimi güldürüyorum ee o günü bekliyorum ya tabi öyle eğlendiriyorum kendimi.Kendini göstermeni çok isterdim belkide bilmiyorsun beni ama biliyorsan da tarih falan ver bana ne biliyim bir işaret falan bir ipucu peşine düşeyim.Sürükle beni peşinden...Delirmiş olmalıyım.

Bekliyorum ha seni sakın başkalarına yar olma!


Gel olur mu?

Tanışı caz mı bekliyorum bak hala seni,

Ömrüm dolmadan gelir misin , bekliyorum bak hala seni

Arındırıyor um kendimi pislikten

Bekliyorum bak hala seni!



Sende temiz gel olur mu?

Saf gel olur mu?

Hiç bir şeysiz gel olur mu?

Bekliyorum bak hala seni!Gel olur mu?



Yarın olur da gelirsen bıkarsak birbirimizden

Bırakma beni olur mu?

Olur da gelirsen hani, çok seversem seni

Karşılıksız bırakma olur mu?



Ben bilsem kim olduğunu koşarak gelirdim.

Aşığım ya sana, bırakmam hani

Sende öyle ol olur mu?

Bekliyorum bak hala seni!Gel olur mu?

Emre YILMAZ

Romantik, çevreci bir tipim...